Snyggt från Prada!

Är det inte halsen så är det något annat. Jag har insätt att mitt halsont är borta men att det kanske ersäts med öron värk! Från kl 3 idag till kl halv 7 har jag suttit på sjukhus, först i handen och sedan på Karolinska. Nu sitter jag med en gasbinda med alsolsprit i örat för att få ner svulnaden, hur tjusigt är det på en skala från ett till 10.
MÖSSA I MORGON!

Jag har i alla fall hunnit läsa mer en halva boken under all vänte tid, och den är hämsk. Verkligen hämsk blir så frustrerad att jag ibland stänger igen boken och börjar argumentera med pappsen om den haha.

Måste bara visa detta otroligt snygga tyg från prada!.

Nu är det snart dags för Gossip girl så jag ska ta och sätta på mig min sköna pyjamas, sätta på te och sätta mig i soffan med en mysig filt. kram på ALLLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0