Snygga kroppar?

Proviva är min nya grej, det är kul att mamma börjat köpa hem det, just nu sitter jag mes skogsbär smaken. Vaknade nyss och nu ska jag åka iväg till det läskiga sjukhuset igen.

Min morfars fru ringde mig i går natt och sa att det fanns 5 plattser kvar på planet till hemavan om jag ville följa med. Synd bara att jag ska till sjukhuset idag och på födelsedags kalas i morgon, men jag ska ringa och se om det finns platser på söndag eller måndag istället.
Hemavan ligger vid riksgränsen -------------------- så jag har varit i norge kanske 50 gånger för när jag var liten hoppade jag fram och tillbaka hela tiden på "linjen".

Efter sjukhuset ska jag åka och titta på när de andra i skolan simmar, undrar om det är någon som har snygg kropp^^

heeey!

Kommentarer
Postat av: Frida

jaha, okej. men våran matte b kurs var bara 50 poäng så det var bara en termin :)

2008-02-22 @ 09:08:09
URL: http://shine0n.blogg.se
Postat av: acke

aa men jag badade ju inte så du missade inget...

2008-02-22 @ 12:08:23
URL: http://ackesolna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0