Skratt kalas!

mamma- lax sallad!
- va ?
- lax sallad sa jag!
- vad pratar du igentligen om?
-Ja du undrade ju va de va för mat?
-Nej jag frågade varför du va så seg.

Dett var min och mammas konversation i telen när jag var på väg hem. och direkt efter ringer Alexandra och gissa vad hon säger.
- Hej jag ringer dig från hemtelen, hej då

haha varför inte bara ringa från den från första början. jag började i alla fall att skratta som bara den. Man kan ju säga att det var tur att Anna var med mig annars måste folk ha trott att jag var knäpp eller något:D

Idag så gick det helt okej hos doktorn (tjej läkare är bättre?). Och efter besöket där så åkte jag till sickla köpcentrum och skulle igentligen bara kolla på ett läppstift men det blev en väska, sjal, jacka och solglasögon. Ni ska få se dem jag lovar:D.

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

tävling i blogg!

2008-02-22 @ 20:02:55
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0