Skor för en billig peng

Kom hem för en sisådär timme sedan efter träningspasset med Sandra, nu efter känns det super skönt. Men något jag undrar över är om man ska äta mat innan en timme efter eller om det räcker med en frukt eller bara något litet. Jag vet att man ska ta något för att musklerna ska få näring men jag vet inte hur mycket. Någon som vet?

Har är lite färglada skor för budget priser som jag tycker passar till sommaren. Jag vill ha mycket färglada skor i sommar, får se vad jag hittar:)
image187
Skorna från morgan reef är min absoluta favorit, och de röda med kilklack från haléns är också riktigt snygga.

Nä nu är det dags att sova, dusha och sova... good natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0