Rokoko och 20-talet

Alltså, alltså. Igår var jag som sagt hos en vänn till mig som hade fest, det var ganska mycket folk och det var en trevlig stämmning. Men det som är tråkigast när man inte dricker så mycket är att man måste ta hand om alla andra "fyllon", ja jag syftar på mig själv... jag fick stå till tjänst ett antal gånger.
Igentligen skulle jag och Jessica sova där men när klockan närmade sig 3 kände jag att jag var mycket mer kapabel till att åka hem en många andra, så jag och Jessica offrade två såvplatser åt några andra som inte riktigt tänkt på hur mycket dem tål.
Vi fick åka taxi till t-centralen då tunnelbanan slutat gå vid danderyd sjukhus. och från t-centralen tog vi en natt buss som tog hur lång tid som helst. När vi väl var hemma va klockan 5 och vi låg i sängen runt halv 6 så idag är jag trött. Hehe.

Nu skulle jag behöva komma iväg till bibblioteket för att hyra rokoko och 20-tals böcker (om kläderna på den tiden) Jag ska nämligen inspireras därifrån och skapa två olika aoutfit. Har redan en tanke och jag tror att den blir bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0