Pillat på mitt mönster till min produkt åt designtorget..

Hejsan svejsan, Så började första hälsningen idag som gick till Cissi som satt och väntade på bussen i slussen när jag kom dit.

Kom hem kl 7 och efter det har jag ätit, suttit och pillat på mitt mönster till min produkt åt design torget samt att jag tittat på Simon och Tomas (design program) Nu är det tänkt att jag ska sova, ska bara ta en snabb dusch och sedan rakt ner i sängen.

Har ju lovat bilder från idre, ni kan få några stycken men antagligen fler i morgon:)
image177Redan påvägen dit så blev lille bror en stor plåga(hehe).
Detta var huset vi bodde i.
Det fanns en bubbelpool i huset(vi viste inte att man inte fick hälla iskum)
Första dagen i backen kände Jessica sig en aningens stor med alla kläder.
Vi hittade kjälkar i förådet under huset och de härt kom att bli bland vårat roligaste minne från denna vecka. Vi åkte ner i rally fart nerför sluttningar och nerför skidbacken och överalt vi skrattade ihjäl oss nästan. Och titta bara på sissta bilden där jag sjunkigt ner i snön(jag sjönk även ner så långt att snönn var vid höfterna en gång) helt sjukt vad mycket snö där fanns.

Det var tur att vi hade våra kjälkar, för pågrund av dem så träffade vi Melle och Johan. Dem hade snott våran kjälke(ja vet vi borde vara sura på dem) så jag och Jessica åkte efter på den andra kjälken och kom ikapp dem, jag började prata med Johan och Melle och vi bestämde oss för att byta nr med varandra för att kanske ses senare.
Vi sågs nästa dag... i backen vi åkte en stund.
 
men sedan var jag tvungen att gå för jag skulle på en rid tur i fjällen haha (red sissta gången när jag var 5 år) Det var super mysigt men läskigt och jag skrattade ihjäl mig när vi började att galopera. Efteråt blev jag såklart alergisk men det hade jag redan ställt in mig på.
Detta var en födelsedags present till Jessica Dhal som fylde 18 år.

Denna bild är inte precis lyckad men vi firade hennes 18 års dag genom att gå till natt clubben (utsikten) och det stärkte faktiskt mitt självförtroende en aning när vi utan några problem steg in i lokalen utan att fyllt 18.
För min del blev det Cosmopolitan och rosa pantern till dricka.
(cosmopolitan).......... Fortsättning följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0