Packat, tränat, sjungigt, duschat och klätt mig för natten.

Packat, tränat, sjungigt, duschat och klätt mig för natten. Ja det kom in en hel del saker under kvällen jag sprang iväg en snabbis till gymet då jag fick skuldkännslor för att jag åt onyttigt även fast jag inte skulle. Tror att det kommer att bli svårt att undvika då jag ska upp till Hemavan till Morfar och bibbi på "semester". Men de är väl sånt man får ta, tror ändå att det är bra att börja vara nyttig när det finns som mäst frestelser inte sant?

Aja nu är jag i alla fall färdig packad tror jag, i morgon kommer pappa och hämtar upp mig vid 9 för att sedan fara till arlanda, ska bli skönt att flyga istället för att åka buss som tar 16 timmar. Men jag kom jusst på att jag aldrig åkt flygplan själv, undrar om det kommer vara lite läskigt i morgon.

Dagens hjärta: till pappa som lät mig köpa de rosa skorna. tack<3

God natt

Kommentarer
Postat av: LieMie svarar

Som det är nu så jobbar jag en del med musiken. Sen kan jag ju inte göra annat än hoppas att det leder någon vart. =) Gillar du också att sjunga? (hade ditt inlägg i åtanke. =) Sov gott!

2008-02-26 @ 00:53:34
URL: http://LieMie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0