omg jag säger bara omg.!

omg jag säger bara omg.! Håller på att klä på mig men de går inte så bra, efter turen uppe i idre har jag gått upp 3 kilo!! HÄRRE. inga kläder passar haha. jaja de är bara att ligga i med kosten och att jag förhopningsvis kan träna lite. sen är jag nog tillbaka igen.

Sitter här och dricker te. jag börjar kl 1 idag och hinner nog svänga förbi centrum i några min för att köpa en födelsedags present till min far som fyller 43 om någon dag. jag undrar vad jag ska hitta på. om det bara blir något litet eller om jag kanske ska köpa en tröja eller kanske bjuda på midag. vem vet? inte jag;).

Idag kommer nog ingen klädsel upp känner mig inte så snygg;)

Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0