Och klockan slår 00.00.

 Japp nu är denna dag snart slut och jag och Jessica ska snart dra oss till sängs för i morgon väntar en tidig morgon, för er som inte vet... VI SKA TILL IDRE! yeei hehe. Jag och mamma var lite tidigare idag och köppte massor av mat och onyttiga saker inför resan. vi hade också en rolig konversation.

mamma- Vi måste ha godis också, kanske chips?
Jag- Men mamma kör inte du Gi- metoden?
mamma- Jo?
jag- ja då får du väl inte äta massa onyttigt?
mamma- nej men nu är det semäster och förästen så köper jag ju allt detta till dig!

haha snacka om att skylla över på mig va:P

Vi har solat idag också, jag och mamma. Jag fick en stöt när jag skulle stänga av booster (ansiktförstärkningen)knappen så när jag ringde och sa de till dem som äger solakuten så sa dem att jag skulle få en gratis solning, kul för mig. Jaja då kanmske jag kan bli lika brun som Jessica för jag är nästan ikapp(hon är brun).

Nej nu är det dags att sova, om jag orkar så slänger jag in en bild i morgon på resklädes aoutfiten...
tyvärr kommer ingen bild från igår för jag glömmde kameran..
pussar på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0