Nyhetsmorgon(bloggare)

Soffmys en tidig morgon. sitter här i soffan med Angelica och Amanda. Trotts att vi somnade runt 3 så stälde vi klockan för att se på nyhetsmorgon som skulle inehålla "Blondinbella" "stina Lee" och Ellenore heter hon så?

Programer var bra, trodde inte att isabella skulle brata först men efter ett tag pratade hon på i vanlig tackt om hur bra hon var. Men ändå... när alla andra klagar på isabella så tycker jag faktiskt om det hon gör, visst hon skryter lite för mycket men hon gör ändå en bra sak som inspererar folk.
Stina lee va helt okej man såg att hon var lite nervös men det är väl förstående? Och Vad gäller elenore så konstaterade både jag och Angelica att det var konstigt att hon som skriver en hel blogg om mode kommer med helt vanlig svart tröja, hon körde helt enkelt på det "säkra"

nu ska jag gå och möta min föredetta lärare som ska hjälpa mig med mina studier.

puss och kram.

Kommentarer
Postat av: suckie

stina var bäst... tycker jag :)

2008-02-17 @ 10:58:04
URL: http://suckie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0