norrsken

" Hejsan Hejsan, solen skiner och jag är på väg ut för att åka långfärds skidor. det är väldigt kallt och under en natt har det fallit mer snö en vad stockholm haft under hela vintern. Jag har haft mycket tid till att läsa och göra matte så ha jag läst ut magdalenas bok, och nu är jag snart klar med en till.  Jag har lärt deras hund att rulla runt och vacker tass:)  det är helt otroligt att jag inte har blivit allergisk. det är 3 rätters middag varje dag. haha
nej nu måste jag hoppa in i bilen för mina fryser när jag skriver så här mycket. Såg ett vackert nottsken igår också. kram på er
"


Det här skrev denise till mig imorse i ett sms :)
image256


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0