måste erkänna att jag inte förens igår viste vem våran stads minister var.

god morgon, jag itter här med en macka i högsta hugg och jag känner mig riktigt moteverad till skolan, jag känner mig också väldigt motiverad till nyheter, ekonomi och vad som händer i samhället. Jag är så urdålig på detta att jag måste erkänna att jag inte förens igår viste vem våran stads minister var. Jag vet jag är 16 år snart 17 det väntas att jag kan sånt men jag har aldrig varit intreserad av detta området. Men nu har jag fått upp ögonen en aning och det känns bra. Dnisé blir politiker! Weeey!

god morgon på er också;)

Kommentarer
Postat av: acke

aa precis, öppna ögonen mer, inte garva när du läser att en snubbe smygfotat sin kompis fru naken... haha

2008-02-19 @ 08:57:35
URL: http://ackesolna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0