Lite bortskämd?

Jag var nyss nere i tvättstugan (Min bror sa att jag var tvungen att följa med han ner om jag ville ha mina kläder tvättade) och då märker jag att det var väldigt länge sedan jag tvättade själv. För jag hade nästan glömt hur man gör. Oj då. Kanske varit lite bortskämd på sissta tiden. Jaja grunderna sitter kvar, mamma och pappa har gjort allt i sin makt för att jag ska bli enm självständig tjej när jag flyttar hemifrån, städa tvätta, laga mat och så det kan jag ju gfaktiskt om jag bara vill:D

Vill bara visa min grymt coolalille bror också

Samt en från i sommras, Kevin, jag och ella.
image233Mitt hår är väldigt anorlunda och titta så brun brända vi är, å jag längtar till sommaren.


Kommentarer
Postat av: Alice

svar: om jag fick bestämma skulle det va sommar året om!
-- -- --

härlig blogg du hade :)

2008-02-21 @ 21:20:39
URL: http://aarliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0