Larmet sitter i skorna?

Hejsan, har varit runt och flängt hela dagen, gick till centrum, efter riksäpplet där hittade jag lite trevliga saker.
Denna ring är ifrån h&m, nagelacket är målat med det nya nagelacket ifrån deepend. lite kladdigt då jag satt i sängen och tittade på filmsamtidigt.
Köppte skorna ifrån din sko, glasögon ifrån H&M och nagelacken från cubus. Skorna pep förästen varje gång jag gick in i en affär. haha. Måste sitta något i skorna som utlöser larmen.
image208This is me. Dessa kläder hade jag på mig idag. lite slappt sådär;)
Nu sitter jag här och äter brie ost mackor och dricker jos. Snart ska jag göra i ordning mig inför kvällen då jag, Angelica, Amanda, evelina och otto ska ut och äta midag och se på bio. Otto har sagt att han vill bjuda oss flicor på midag. Det var mycket snällt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0