Johnny depp är med i en Teater?

A men hallå, någon som är uppe såhär "tidigt" en lördags morgon?? Det är i alla fall jag. Gårdagen var en lyckad kväll, väldigt lyckat vi åt god mat och hade det trevligt, filmen vi såg heter. "sweeney todd" ni vet den som hade premiär igår, den där Johnny depp är med. Det är en musikal och jag tyckte att den var väldigt bra, den var tilldragande men den var också mycket speciel, ni borde gå och se den.. Jag tycker nästan att det var som på teater fast på film.

När jag kom till handenterminalen stod Frippe och Måby där för att köra mig hem (så att jag slapp gå ensam) Tack grabbar det var snällt. Och just som jag kommit hem hunnit dursa och lagt mig i sängen vet vad som händer då? Då ringer en kille som jag känner mig och säger att han är i handen (bor långt bort annars). Han säger att han ska på efterfest här och han vill att jag kommer ut och säger hej. Men eftersom jag tidigare på kvällen inte hittade min nyckel så visste jag inte hur jag skulle komma in sen igen så jag avstod från förfrågan. hehe det där samtalet var ändå väldigt kul han förklarade sig varför det ena hade hänt och det andra och varför han gjorde så, samtidigt sa han upprepande gånger att jag är smartare en henne och snyggare och bla bla, "inte så ofta" man hör sånt så det är altid trevligt. spelade in samtalet för er som är mina närmsta vänner;) haha sorry boy men jag var tvungen att berätta!

Fick också ett förlåt samtal igår natt, DET VAR PÅ TIDEEN! Hejsan jag har varit dum, förlåt... typ så lät det.. Ja va bra då var man inte ovänn med någon mer då det känns ju underbart. Nu ska jag klä på mig det sissta och dricka upp mitt te för vilken sek som helst så kommer pappa och hämtar upp mig och Robin (bror) vi ska fira honom då han fyller 43.

Men gårdagens hjärta vill jag i alla fall ge till Måby och Frippe som ville vara snälla att köra mig hem. Kanske ett till Samtalen igår också och mina kära vänner som jag gick på bio med. Fanns många igår som jag ville ge hjärtan till... men specielt till er grabbar<3

Kommentarer
Postat av: lovisa

ha en bra dag!

2008-02-16 @ 10:28:48
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0