Jag är faktiskt lite rädd och vill hålla pappa i handen när det gör ont.

Det är inte bra för mig som tjej att må såhär dåligt hela tiden, att jämt vara sjuk eller ha ont någonstans. Ska jag vara ärlig så tror jag att det började i samband med att jag skadade min vrist på Cheerleadingen och var då tvungen att trappa ner och sedan slutatde jag. Sedan dess (vilket snart är ett år sedan) har jag inte tränat på alvar och jag tror att eftersom jag har så sjukt dåligt emun försvar så är detta inte bra för mig min kropp behöver träning. Jag får se vart denna träning som jag påbörjat på gym nu leder någonstan. HOPPAS JAG KAN BLI FRISK.

Nej men jag ska inte klaga, visst är det jobbigt att jämt känna sig hängig och ful men jag menar komigen det finns folk som har det värre jag har inte direkt fått bivärkningar i form av knölar erller något annat läskigt jag ser nog bara lite trött ut så hej tjolahopp jag stannar inte inne för det jag ska ut i det vackra vädret och sjunga lite grann;)
----------------------------------------------------------------------------------------------

God morgon på er, jag vaknade med värk i mitt öra så jag droppade i lite alsolsprit och har nyss tagit en värktabblet, sjukhuset vill att jag ska komma tillbaka idag men jag vill verkligen inte det.
För det första: Jag hittar inte (sämst lokalsinne)
För det andra: Jag har skola att sköta
För det tredje: Jag är faktiskt lite rädd och vill hålla pappa i handen när det gör ont.

får se hur det blir men jag hoppas att någon snäll själ vill rädda mig och köra mig dit för då slipper jag leta mig fram och jag slipper att missa lika mycket av skolan då det går snabbare med bil och jag får sälskap. hehe.

NU:ska dricka tee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0