Gamla bilder på en muskulös "kvinna"

Jahapp, då fick jag felaktig information från en kompis, hon sa fel tid till när vi började så om jag skulle åka nu så skulle jag komma i slutet av sissta lektionen och då är det ju ingen ide att ens åka. Så jag ringde Alexandra Majlöv och frågade om jag fick komma, och det fick jag:D så jag sprang hem och bytte om lite snabbt(ifrån gymnastik kläder) För vi ska nämligen gå till riksäpplet om ett tag för att träffa en studievägledare till Alexandra(hon ska byta skola). Sitter och tittar igenom lite gammla bilder och titta vad jag fann! hehe.

image206
Hahah här har ni en bild på mina FÖREDETTA muskler, big wa? haha den andra tjejen är Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0