Följ min träning och resultatet.

Sådär ja nu har Alexandra gått hem, vi struntade i att se den andra filmen då walander gick på tv:n så nu tänkte jag göra mig en kopp te och sätta mig framför den andra filmen.

I morgon ska jag och Alexandra simma, och om jag orkar så går jag upp tidigt och tränar på gymet också.. Jag är nämligen väldigt målinriktad på att få bort "semester kilona" som samlat sig. Så från och med i morgon ska jag börja att skriva ner allt jag äter för att se hur mycket smått och onödigt som slinker ner. Så att ni kan följa min träning och om det ger resultat.

Dagens hjärta: Caroline Blommé, hon har inte gjort något specielt men jag har tänkt på henne i två dagar nu och jag älskar den tjejen;) puss på dig Caroline.

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Att skriva ner allting är nog bra, då får man svart på vitt liksom.
Lycka till! =)

2008-02-25 @ 10:06:33
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0