En sjuk dröm

Lurade! haha nej jag tog fel på tiden så jag har ganska gott om tid på mig men bara för därför ska jag inte sitta och göra världens längsta blogg inlägg men jag tänkte bara berätta lite om min "roliga" dröm.

Drömen
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja jag drömmde faktiskt om sjukhuset igår (tack du doktorn). Jag drömde att jag gick dit och att jag skulle kolla i örat mitt, men när jag sedan fick se på en skärm vad han gjorde så såg jag något som jag trodde var hjärnan. Jag började skrika men doktorn bara skrattade och sa att han skulle fixa så att jag fick lättare att skratta eller något sånt (tror att det har att göra med att jag skrattar lite då och då när jag är rädd eller gjort illa mig/har ont) Och så helt plöttsligt låg jag och pappa och bara skrattade ihjäl oss nästan på golvet i min skola, haha störd dröm men doktorn borde ha stryk, jag undrar om jag kommer vara rädd på fredag(i morgon) när jag ska på återbeskök.
--------------------------------------------------------------------------------
NU: Kolla runt lite på internet samt läsa lite i min bok "det ska bli ett sant nöje att döda dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0