En lila färklick

hejsan hejsan, jag gick förbi Centrum på vägen hemför jag är ute efterett sött läppstift, men så såg jag den underbara lila färgen och stannade genast till, det fick bli den som hamnade i min påse istället för läppstiftet, det kanske blir ett läppstift i morgon eller någon annan dag.
image216tyckte att det var passande att sätta på mitt nya lila nagelack på fingrarna då också. Jag har övat lite inför mitt prov om idiologier i morgon, känner mig oerhört osäker på detta prov men jag hoppas (GUD?) är med mig.

Sitter "jusst nu" (lägger bara in ett inlägg här) och läser på en bok som jag såg att mamma hade i bokhyllan "det ska bli ett sant nöje att döda dig" med magdalena graf tror jag att det var. Den verkar väldigt bra.

Och om en halvtimmer har vi Elle galan på tv rutan, jag ska bunkra upp med papper och penna för att sedan gå in på internett och söka på vinnarna.

kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0