Dm i cheerleading

Men vha? snö? Ja snart kommer vi väl ha alla årstider under en vecka... Måndag, tisdag= sommar onsdag,torsdag=höst, fredag,lördag=vinter och söndag vår eller vadå? Jaja snön är det mäst naturliga denna tid på året så jag ska väl inte klaga antar jag:) Det är ju i alla fall mysigt att solen skiner idag också. Men vill ni veta hur mycket minus det är här i stockholm(en liten bit utanför) 6 himlans minus, kan ni förstå det? Det va lixom 8 i idre när jag var där men det är inte alls lika mycket snö.... skumt.

Min buss mot gullmarsplan går 08:40 så nu ska jag packa ihop mina saker och dra iväg. Idag har jag på mig Cheerleading overallen eftersom vi ska ha gymnastik i skolan. den 8:onde mars är det förästen dm i cheerleading, måste snoka runt lite efter vilka som ska dit och köpa biljetter och så.

Men NU: Skynda iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0