"Det ska bli ett sant nöje att döda dig"

Har suttit i kanske 2 timmar(kollade på tv 4 nyheterna också) och läst denna bok, jag tror att jag älskar självbiografier för precis som med Carolina gynnings bok "ego girl" är jag helt fast och vill bara läsa hela tiden. Men nu få jag hejda mig för ögonen håller på att slockna och det är ett täcken på att jag ska sova nu.

Vad gäller konserten som jag ska till på torsdag, det är smokey som ska spela. Dem var ganska inne på 80-talet nu kommer jag inte ihåg men jag vet att det är en låt som dem gjort som jag tycker är bra i alla fall. Nej men det ska bli trevligt. Får se om det hins med en midag innan med min moster och min "mormor" ...

"mormor" = Morfars fru, man kan säga att hon är som en extra mormor för mig då hon levt tillsamans med min morfar under hela mitt liv.

Ett hjärta går idag till: Angelica som gav mig en värktabblet för mitt öra som var så otroligt bra att jag fick be mamma att gå och köpa dem. Tack för ingen värk tabbletterna Angelica<3 EOX!

NU: SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0