Blöta strumpor i skorna.

Sitter just nu med blöta strumpor i min en aningens trånga skor. Låter det knasigt? haha ja vet men det ska hjälpa till att töja dem har jag hört så jag får väl se om det hjälper eller inte.

Bilderna från "idre resan" kommer nog i morgon för det ärbara min bror som vet vart usb sladden ligger och han är inte hemma. Nu börjar mina ögon få nervryckningar (som alltid när jag är trött) så nu är det nog dags för mig att sova. och i morgon när jag vaknar är det studier som gäller ända tills på fredag. Inga shoping rundor och inga kompis besök, kanske ett träningspass här och där men jag måste komma ikapp nu så jag ska ligga i.
(dem vita skorna från Belle är på töjnings behandling)

Good natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0