Blir hon en diva som stor?

Hejsan hejsan, nu är jag hemma sitter och tar av mis sminket Ska försöka att ha smink så lite som möjligt när jag är hemma.

Dagen var trevlig och jag har hunnit med lite läxor om kronofogden. Här har vi bilder från idag.
image211image212Hehe pappa tuggar på en bulle. tröjan som han har på sig fick han av mig i födelsedagspresent. och schalen fick han låna. Jag tror att jag ska börja med "operation pappa" hehe få han att ha bättre stil. hoppas bara att han går med på det;)

image213

Vitt basic linne
schal (indiska)
kofta(gina tricot)
Kjol (åhléns)
Strumbyxor
skor (din sko)

Ella (min 6 åriga kusin) kom idag med sina klackskor hehe sötnosen.
Jag sa "vilka fina skor du har"
Hon sa "jag vet"
Jag sa"haha, man säger tack"
Hon sa "okej"

Blir hon en diva som stor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0