Alla flockar sig kring mig

På bussen påväg till Sandra (min gamla lärare) så fick jag helt plöttsligt så sjukt ont i mitt huvud och jag började må illa, när jag klev av bussen kunde jag knappt gå rakt. Så jag gick hem istället, och väl hemma så slängde jag mig i säng med dunjackan på och alla kläder + täcket men ändå låg jag och huttrade. Har legat där till kl blev 8 då gick jag upp och åt (tonfisk och bullgur sallad) TACK FÖR MATEN! och nu kom jag nyss in efter att ha gått till "turken" (en liten livsmedelsaffär) Där köppte jag glass och hallon som jag snart ska sätta mig framför en film med. Killen i kassan bjöd mig på Chocklad också, bara för att det är alla hjärtans dag sa han. Gulligt av han tycker jag.

Dagens hjärta vet jag inte riktigt vem som ska få det är så många som förgyllt min dag idag men jag väntar en stund det kanske kommer något mer specielt.


Idag var jag förästen väldigt snäll mod en gravid kvinna som kom på tåget. Det var proppat med folk på tåget (jag hade sitt platts) och när jag såg att hon kom in genom dörrarna så visste jag att idag var det läga att vara snäll, men hon stod en bit bort så jag fick tilloch med gör mig besväret att säga till en annan kille att han skulle fråga om hon ville sitta. Hennes reaktion var posetiv "tack vad gulligt av dig" sa hon. Hmm vem vet jag kanske ska ta och ge det där hjärtat till mig själv??

NU: dags för film och glass med varma hallon

kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0