aa-klänningen

Jag är på sådant glatt humör, det känns nämligen som att jag fått mycket gjort idag. och ig varningen från datorkunskapen som kom hem igår var bara ett missförstånd från lärarens håll (lättnad). Min lektion slutade för en timme sedan men jag sitter kvar här och jobbar, har precis gjort klart min mode täckning den blev okej:).

När pappa köppte gymkortet idag så fick han 200 i presentkort på caféterian eller fotvård/masage/frisör, så det har jag att unna bort.

Jag har förästen sucktat efter aa- klänningarna ett tag nu men har ingen tid att gå iväg och köpa så jag ska ta med mig pengar till kära Amanda i morgon och så ska hon få köpa en till mig, hoppas på att lila finns kvar.

Nu dags för samhälle studierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0