The night is mingle


I kväll bjuds på mingel, snittar och ett julbord fyllt med smycken från Gold Digger för hälften av butikspriset! 

Idag ska de sälja ut Gold Diggers provkollektion till ett mycket förmånligt pris. Smyckena har varit visningsexemplar och kollektionen består endast av en upplaga av varje modell, så det är först till kvarn som gäller.

Förutom smycken har vi även chans att fynda produkter från Feeling Fame/Cashmere och Ceannis till mycket bra pris!

Urk känner mig fortfarande sjuk och har inte alls ork att åka i kväll. Men samtidigt så är jag så sugen på det att de väger över till ett jo jag åker. Jag ska möta upp mina inbjudna i slussen om ett tag. Funderar på en fika först kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0