Romantik mina vänner


Tillsammans ligger de två i flickans siden lakan. De har tänt ljus för att flickan behöver mer av romantiken än av ungdommens inpulsiva handlingar som leder till det osmakliga typiska ungdoms berörandet.

Jag anser att även om ungdomar har mindre erfarenhet av livet och förhållande så måste det väl ändå finnas någon form av initsiativ tagande hos ungdomar. De måste väl själva känna att de behöver något mer. Romantik mina vänner är det jag vill komma fram till.

Förr var allt så mycket mer romantiskt, och även om vi inte vill vänta tills efter giftemål idag så borde det ändå finnas något mer en att hoppa in i något utan att tänka efter. Längtan, suktan är väl något som är underbart och specielt när du äntligen kan få det du suktat och längtat efter.

Efter att väntat och att sedan få, är det inte det som är underbart måste jag fråga? Är romantiken utrotningshotad eller har alla lagt romantiken längst in i sig själva?. Det kanske är som en tröja? Den är inte längre "on top", då slängs den in längst bak i garderoben i hopp om att man en dag ska få plocka fram den igen och visa upp den.

Folk vill ha romantik och väntar på att den ska komma, enligt mig är det dags att sätta igång trenden även hos de unga..

Kommentarer
Postat av: Nikitas

Så rätt ! Du måste hita dig en Grek, vi är jävligt romantiska :D !

2008-12-02 @ 19:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0