Ruff night

Ruff night! Den ena efter den andra ringer och jag är är för trött för att reagera och stänga av telefonen helt. Helt plöttsligt går ringklockan i ett. PLINGPLINGPLINGPLING! Jag blir rädd, sliter om mig en filt och trippar fram till dörren. Ah skönt de var bara min bror.

Han berättar för mig att han gått hem (1 timme) och stått utanför och kastat saker på mitt fönster, han har också ringt till mig från någon annans mobil, utans svar. Samanlagt har han lagt ner 2 och en halv timme på att komma in i hemmet en lördags kväll. Ruff  night!

Aha jaså idag är jsg trött men nu ska jag snart dra mig in och möta mamma sedan ska vi till central badet:D !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0