Har Inte tid att vara sjuk

God kväll! Jag mår kasst..... inte mer kasst en de som mår sämmre en mig såklart så om jag tänker så är jag lyckligt lottad. Men om jag tänker på mig själv som en ogocentrisk person så mår jag så kast! Redan när jag vaknade i morse kände jag mig yr och har hostat hela natten.
Precis när jag skulle gå till skolan så kom mamma och hon undrade om jag inte mådde bra. Jag tyckte att jag inte hade tid att vara sjuk men mamma tyckte att jag skulle stanna hemma om jag måde dåligt. Så blev det och jag gick och lade mig igen.

Se hela bilden.
Förutom att ha sovit har jag gjort lite läxor och gjort ett pepparkaks hus. Om ni vill se et fina huset får ni kolla in i morgon då det pupliseras här på min sida. sitter och borstar tänderna nu ska läsa lite religon och kultur och ide historia sen kommer jag somna bums......

Hoppas jag orkar komma iväg till skolan i morgon har ju prov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0