strawberry från den där mormodern

God morgon alla där ute. Pappa ringde kl 6 och sa att porten inte gick upp, så jag var tvungen att gå ner för att hämta pengarna (till klippning idag kl halv 9). Aha så vad är planerna idag? Fest? neje nej orkar inte med något sånt denna dag. Jag ska hem till en gammal barndomskompis och så ska vi gå fackel tåg där hos henne på öster malm, sedan ska vi upp och äta midag med hennes familj och en till. Tror att det blir mycket trevligare en att hänga ute denna dag som är "ungdomarnas" dag.

Och alla vuxna tycker jag kan oroa sig, det sägs att det ska bli fint väder i kväll.... hade det varit dåligt hade många fler av era ungdomar övärvägt att stanna inne!

image401image402.
Läppstift(strawberry)- från den där mormodern (haha)
Linne med flätat band, sjal, halsband- H&M
Klocka- ur och penn
"Släng över kofta"- Ingen aning hittade den i garderoben men det finns ingen lapp som avslöjar vart den är ifrån.

Ska ha mina lila gympa skor också.

Till kvällen har jag tagit med andra kläder men dem får ni nog se sen då.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0