Skumm mjölk

Hallå hallå, i morse var jag då uppe i gryningen!  Kl 5, helt stört när jag är ledig och allt. Men men vad gör man inte för att få sommar jobb. A de var nämligen det som var hela grejen jag skulle åka och prata med Chefen (Rosie) och tänkte att jag lika gärna kunde åka in tillsamans med Alexandra som praktiserar där för då slipper jag sova så länge så att jag inte kan somna i natt.

Mål ett:
I morse fick jag en sån där lyx frukost eftersom det var på ett café fast bättre, kan inte förklara riktigt men det kändes som en liten hotell frukost.

Tog Två frallor (mörka) Med Ena ägg och andra leverpastej och så tog jag ett glas med skummad mjölk med mig när jag gick.

Nu funderar jag på om jag ska till city och söka lite helg jobb eller om jag ska hem och plugga lite... tåls att tänka på.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0