Mina kära skor

Jag vet att jag inte skrivit på två dygn typ men jag har inte orkat riktigt har suttit och supit te helt otrdagrant. Igår satt jag på köksbänken och lyssnade på mamma och Robin samtidigt som jag hälde upp te kopp efter te kopp och jag känner att jag inte ska dricka så mycket te men ändå så fortsätter jag. Måste nog börja dricka ur ett sugrör så att mina tänder inte blir gula. Haha
Klicka för att stänga bilden
Jag typ älskar mina nya skor, dels för det anorlunda utseendet(tänker mest på färgen) och för att dem var ganska billiga med sina 699 kr i pris. Men jag känner mig lite anorlunda med dem då jag inte brukar ha såna slags skor på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0