Lust och fägring

4 och en halv timme och arbetet är inte mer en halvgjort.... HUR SKA DETTA GÅ? Jag fick strunta i fikan och vara en pluggis istället men jag känner att jag behöver en välförtjänt paus just nu, en kvart eller så. Ska göra lite te också eller ska man våga sig på kaffe för att bli en aning piggare och få upp tempot? De tåls att tänka på.

De roligaste är att jav vet inte om jag ska (om jag inte blir klar med uppgiften) lämna in en ofärdig uppsats eller om jag ska lämna in den en dag senare. vad är bäst? eller ska man kanske säga SÄMST!

Detta te blir det nog, luktar gudomligt underbart. Namnet på teet är lust & fägring.
Helt stört hur mycket te vi har hemma just nu, 10 oloka sorter. Varav ett är vitt te, ett rött, 4 lös te sorter och 4 "vanliga" svart tee kallas det nog.

Älskar man te så gör man.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0