I got it!

Hejsan hejsan, sprang direkt ifrån Tim i morse till min prov omgång på det nya cafét och har jobbat fram till kl 6 , dem tyckte att det gick mycket bra och vill gärna se mig obba igen så detkänns bra.

Sitter just nu hos min moster och väntar på att mina kompisar ska titta klart på bion för sedan ska jag hem till En av dem och äta midag och eftersom hon bor på söder känner jag att det är skönare att stanna här istället för att åka hem och sedan tillbaka. Efter det kanske jag ska till djursholm med Natta. men de får vi se är ganska slutkörd. 

Och det jobbigaste av allt. Mina kompisar (tim och Linus) är nu på skiva(deras egna) och vi jag får inte va där eftersom jag inte fyllt 18 blä jag gåter.
 image377Hej jag är knarkare? (2 år sedan)
(3 år sedan)
Värsta idolen jöö!! ;) haha .

Hittade lite roliga bilder från förr som ni kanske ser. blont och långt hår, långt är ju det jag strävar efter nu...
hej svejs nu ska jag äta lite nötter och dricka te.
pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0