Dagens kläder



Sjal från h&m
Vit Tunika från B-yong
Skärp- Utklädnads lådan
Strumbyxor
Skor- Din sko
image386
Och ute.......
Glasögon- H&M
Skinnjacka- B-yung
Väska- H&M

Solen skiner och alla i skolan ler! hehe man märker värkligen skillnaden på när det växlar om till vår.
Idag slutade jag kl 12 och då gick vi och köpte vår mat sedan satte vi oss i solen och avnjöt den.

Nu sitter jag kvar här i skolan för att plugga, men ska sedan dra mig in till stan med Eb och sedan ska jag svänga förbi min moser Sandra. :)

(Skönt att kunna använda lite tunnare skor)......................!


Kommentarer
Postat av: Moster S

Det var supermysigt att du kom förbi!! Gör gärna om det!! Kram kram!

2008-04-21 @ 21:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0