Blommigt, kungligt, gammalt och sött

Hejsan hejsan, har det häcktiskt just nu oc bloggen kommer lite efter men jag menar jag kan ju inte planera hela livet efter bloggen.... eller?....

Har nyss ätit gröt och ska snart dra mig hemmifrån. Idag slutar jag kl 12 och har en massa tid över. Vad man ska göra av den vet jag inte. Plugga, äta glass i solen, springa, gyma, ta en fika eller bara gå hem och slappa? Hmm ja det återstår att se. Det ser ut att bli en fin dag igår, kanske lika fint som igår? ja det får vi hoppas för igår fick jag en massa färg i ansiktet då vi var en massa tjejer som satt uter i solen och solade hela dagen.


Håller förästen på att planera inför hur mitt nya rum ska se ut och jag är lite sugen på den här stilen. Jag vill ha lite blommigt, kungligt gammalt och sött hur kan man blanda det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0