Aktiviteter i ett.

God morgon, dagen igår var full av aktiviteter, därav den dåliga uppdateringen.
Efter skolan så åkte jag, Angelica och Amanda och Shoppade lite. Jag köppte ett par skor som jag fått pengar av pappa till när jag passade Kevin Levin ;) och EN gullig liten tröja notera att liten är markerat, haha den är grymt liten men det funkar.
Skor från Adidas 699:-

Tröja från Urban outfiter REA 69:- (kostade från början 400 kr så de var ett kap)

image358Amanda pluttGrymt fin bild i omklädes rummet med Angelica.
image360Och här har vi en soffa som är precis så som jag vill ha i mitt nya rum, sådär lagom kunlig vha? haha. Saken är den att hon som jobbade på urban outfiter sa att en annan lite mindre soffa hade sålts för 11 tusen här om dagen. SOFFAN KAN JAG GLÖMMA!

Efter att vi började bli trötta drog vi odd hem, jag och Amanda åkte hem till henne, åt lite och sedan gick vi ner till Café Deja Vu och mötte Tim, senare kom Linus, Oskar och Angelica. Där satt vi en stund och pratade och runt 10 drog Linus, Tim och vi tjejer till Hamarby sjöstad (till tårtan) och mös till synen av alla vackra ljus som speglades i vattnet.

En mycket msig kväll vill jag säga, den slutade med att jag och Amanda Gick hem till henne och sov och tydligen så har jag prattat MASSOR i sömnen, men jag menar vad kan man göra! HAHA

Kommentarer
Postat av: jessica

sv; Nemen,tack så mkt! :) jajmensan dom är från monki! :)

Du var grymt söt btw :D

2008-04-08 @ 18:21:30
URL: http://Jesshb.blogg.se
Postat av: Moster S

Skorna var grymma!!!! Puss å kram!

2008-04-08 @ 19:57:44
Postat av: jessica

haha, ja de tkr jag minsann:D
och urläckra skor har du hittat också ser jag:D

2008-04-08 @ 20:23:35
URL: http://Jesshb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0