Vill du komma under mitt paraply? (Tisdag morgon)

Halv 6 kom jag upp i alla fall, bra jobbat Denisé, efter att inte kunnat somna SOM VANLIGT!!  Vad ska jag göra för att kunna somna på kvällarna? fattar inte, har jag någåt slags sömnproblem eller?

Frukost: Två ägg smörgås, en skink/ost smörgås. Varm mjölk (Favvorit sen barnsben) Fick alltid varm mjölk när jag var liten och inte kunde sommna så att jag skulle bli varm i magen för att bli lugn. De kanske låter äckligt men jag lovar de är gott :)

Idag är det äckligt väder här i Stockholm regnigt och blåsigt. Vaknade nästa av blåsten. Haha. Så idag sätter jag på mig gummistövlar. Hoppas bara att det inte blir för kallt^^

Sitter här med mina nya kläder såklart. Håret i en hög knut. (Moster sandra kallar det för en annanas, Haha)
Samtidigt som jag lyssnar på tv 4 nyheterna, man har ju hört att det ska vara bra att följa med  världen, vad som händer runt omkring. Har aldrig riktigt varit intreserad av sånt där med nyheter. Det känns som om det bara är en massa negativ laddning till folket. Varför ska vi gå och oroa oss och bli deppade pågrund av vad som händer överalt? Kan inga bra nyheter sändas på nyheterna???

Ska lägga mig framför tv:n nu med mina varma kopp mjölk som forfarande är super varm... Sen är det ut i rusket som gäller. Mössa Halsduk Gummistövlar och paraply eller vad sägs?

Kommentarer
Postat av: Malin 17

Jag dricker också Varm mjlölk:D heehe.
Grattis i efterskott på namsdagen.

2007-11-06 @ 07:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0