Tsunamim....

Nu har jag en mätt och belåten mage idag igen. Köttfärssås och fulkorns spaggeti, samt mossarella och tomater.
Nu bakar vi morots frallor jag och mamma :) hoppas de också blir lyckade.

Funderar på att lägga mig i sängen nu och somna, men de lär jag ju inte lyckas med. Kan lyssna på min bok, som för övrigt är himlans spännande. Och himlen var oskyldigt blå är en bok som handlar om tsunamin. Den är skriven av en tjej som var där nere när katastrofen inträffade. Jag rekomenderar er att läsa den. Specielt er som inte har haft någon i närheten som blivit drabbad för då kan ni kanske lära er något eller inse att de var hur katastrofalt som hälst. ... Läs den tycker jag.  Såg förästen att de kommit en till bok skriven om tsunamin, den kanske man ska ta och läsa.
Nu ska jag och mamma äta mina små gota muffins. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0