Trevlig morgon.

Åh idag var det en trevlig morgon, väckar klockan pep och utan att vara så himlans trött steg jag upp av förvantan på en ny dag. Mamma hadde gått upp i god tid så hon gjorde panrish(Bröd) till mig och tee, de var ganska så gott vill jag säga. Jag är ingen vidare frukost människa men det slank allt ner.

Jag har börjat med en ny vana för mina tänder varje morgon och kväll, vill ni veta? haha kanske inte men jag säger endå ;)

Först borstar jag dem som vanligt, efter det sköljer jag med flour sedan tar jag plackers tand tråd genom hela munnen, efter det tar jag lilla bommuls pinnen och puttsar på min tänder och slutligen sköljer jag med flour igen. Jag tar hand om mina tänder bra va?:D hehe.



Planer för idag:
Gå i skolan

Åka in till city för att titta på jacka/julklappar.
Gå in på ett café och studera lite (lugnare och mysigare stämmning en vad de är hemma)
Hem och äta och se på prison break
Sova, gästen i mitt sovrum i kväll får bli Min söta lille bror som bad om att få komma in och sova med mig i natt.
Nu ska jag gå om 45 min och jag är helt klar så jag ska nog lägga mig i min säng ett tag och bara ta det lugnt.
Kramisar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0