Svamp sås

Kassler i svamsås med fulkorns passta, shiit de verkade så gott.  Har ju redan ätit onyttig kebabb pizza med MElina idag så jag var prpp mätt, men jag var tvungen att tästa lite ändå och JA de var himlans gott vill jag säga.

Räkningen på mitt nya matkort till skolan som jag tappade bort kom hem idag. helt i onödan att jag beställde de där kortet, nu när jag ändå fått tillbaka det"/.

Ska försöka få tag på Alexandra så att hon kan komma över och instalera så att jag kan lägga över bilder från mobilen, då jag slarvat borrt usb sladden till kameran (förlåt mormor)...

De va ju meningen att jag skulle plugga och sy den här dagen. eller a kvällen men jag vet inte om jag orkar. Har inte varit hemma på 5 dagar så jag vill hälst bara sitta och slappa framför tv:n.


kanske sjunga kareoke med mor min.;) tycker ni att de är kul?


Kommentarer
Postat av: Anna

haha ja de är så kul att stå och skrika i mickarna. Är du bra på att sjunga?

2007-11-01 @ 18:10:50
Postat av: denisebeskow

Anna:Haha, nej jag tycker bara att de är kul att sjunga;)

2007-11-01 @ 18:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0