Studera, studera....

Haha, vad jag inte tänkte i morse när jag gick hemifrån min lägenhet. Glömmde ju såklart mitt bankomat kort också. Så jag kunde ju inte alls åka in till city och köpa julklappar/ titta på jacka. Hehe. Får se om det kanske blir i morgon.

Jag åkte i alla fall hem och sen jag kommit hem så har jag studerat svenksa, svenska och svenska. Ska nog läsa lite på idrotts läran också. Men jag ska nog sova tidigt idag, struntar no i prison break för jag vill vara utvilad nu när jag sattsar på skolan och så.

Här kommer en preliminär planering inför veckan.
Tisdag: Skola, åka till city och handla julklappar.
Onsdag: Skola,Bestämt möte med Sandra (min förra lärare) på biblioteket för att få hjälp att studera bra innan samhälles provet på fredag.
Torsdag: skola,Studera, och så ska jag försöka komma iväg och simma. Men denna dag är ändå ganska fri att kunna bestämma till lite senare.
Fredag: Skola,Maskerad
Lördag: Gå på Cheerleading uppvisning med Caroline.
Söndag: LEDIG!! En så länge

Nu ska jag studera lite till, sedan ska jag göra mig i ordning inför kvällen och efter det ska jag gå och lägga mig tillsamans med Kevin för att försöka somna.

Så jag säger god natt nu, men om jag inte somnar så lär jag nog skriva en gång till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0