SÖNDAG

Good morgon god morgon.  Idag vaknade jag av mitt alarm om att ta mina hårkontrolls tabbletter, kl ringde kl 12 och jag klev upp. Redan uppe satt moster och mamma och pratade. Färdiga mackor fanns i kylen. JAg åt knäckebröds makor med skinka och brieost. Samt ägg med salt.

Visste ni förästen att sallt sätter sig på dubbelhakan? Om inte så vet ni det nu i alla fall, så se upp för salt :D

Idag är sissta dagen innan skolan börjar, känns rätt sorgligt vill jag säga. Men de ska bli super kul att börja sy igen och modevisningen som är på torsdag. Så de känns inte helt förjävligt. 

Nu ska jag försöka få med mig min moster och mamma in till stan. Sandra( moster) ska ju i och för sig redan dit då hon bor där, men de skulle vara kul att hitta på något sissta dagen.

Vad ska ni göra? Idag, har ni bakis dag eller är ni pigga?;)

Kommentarer
Postat av: Alice

jag är ite bakis men jag är inte pigg o_O haha, jag e TRÖTT!! (I) haha;D
ha en bra dag!

2007-11-04 @ 13:31:51
URL: http://poseforme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0