Solarium bullar och choklad

Ja de var precis som jag skrev, Jag och Jasmine åkte hem till hennes pappa och solade i deras solarium, ville inte sola så länge då jag är lite rödd för att få sjukdommar och sånt. och sedan när jag kom upp igen från solariet så fick jag hålla i Chanell, deras 3 månaders bebis(säger ni BEBIS eller BÄBIS?) Som var super söt, liknade lite mig när jag var liten kan jag tycka, bara att jag var mycket mindre eftersom jag var 2 månader för tidig. Satt och myste där med henne, men sedan när det varma chokladen med grädde och bullar till kom, så ville jag inte riskera att spilla på henne så hon fick sätta sig i sin stol.

Nu är jag hemma och mellan landar, tappar just upp ett bad. Ska fila fötterna och sätta på mig en ansikts mask och sedan far jag iväg igen... Hem till Jasmine och hennes pojkvänn, där ska vi äta tacos och så sedan får vi se om det blir att vi far iväg till Jursholm, det är i alla fall på tal om att vi ska dit, men ja vi får se hur det blir :)


Bebisen på bilden är dock inte Jasmines familj, men jag har en söt på Chanell men jag vet inte hur man lägger in bilder från den här mobil jag har nu.  Får se om det funkar eller ej.


De skulle inte vara fel med något av dessa badkar.
Badkaret kommer från Freese Bruno Collection

Men nu ska jag gå och bada i mitt, lite mindre flodigare badkar;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-18 @ 08:09:55
Postat av: deniisebeskow

nej men jag gör ju som jag vill :) hehe

2007-11-18 @ 13:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0