Snön ligger som ett täcke över sommaren;)

God morgon god morgon, Sitter här och äter våra nyinköppta tjej flingor enligt mig och mamma, (Frukost hjärtan) "utan tillsatt socker" mums.
Något att rekomendera, från börja är det ganska surt att äta dem tillsamans med fil (har aldrig varit så himlans förtjust i fil) Men efter ett tag är det ganska gott vill jag säga, ett tipps för att få det sötare utan att hälla i kilo med socker är att skiva i lite frukter, vilken frukt avgör ni själva.
Jag har en stund på mig innan jag ska gå till tåget, närmare bestämt 1 och en halv timme, hmm vad ska jag hitta på då? Kanske lägga mig och vila en stund? Eller titta på tv, kanske läsa en bok eller gå ut och fota i den snöiga vintern. De är så underbart fint utanför våra fönster. När snön hänger på alla träden som finns.

Jag gick förästen en mdnatts promenad igår, Eller nej inte midnatt men de lät trevligare;) hehe men jag gick ut runt 11 och kom in kl 12 de va skönt att gå där i snön och vackla.

Idag ska jag vara lite neutral eller vad man säger, ska inte ha något smink och så ska jag vara vit, bege och guld, samt att jag inte har några specielt anorlunda kläder, almänt alldaglig är min stil idag :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0