snö LEK snö LEK lek SNÖ lek SNÖ haha

Jag tror jag kommer frysa ihjäl. jag sitter här under mitt täcke och försöker studera lite men de är så jobbigt att hålla pappret jag läser ifrån, då jag fryser så mycket om händerna, vill bara ha dem under täcket. Men de är inte bara händerna, hela benen och fötterna är svinkalla också får rysninga hela tiden, sitter med sockor stickade leggins En tjock tjock tröja och halsduk nu. Ghaa!!

Jaja men idag då vad har jag gjort?
Jag och anna tog bussen hem från skolan runt 4(ja jag satt kvar väldigt länge fast jag fick gå hem) Hoppade av vid tygråttan för anna skulle köpa dragkedja till sin jacka som hon syr. Och jag kollade lite på tyger till en jul klänning jag tänkte sy:) Efte det åkte vi till centrum en stund och därifrån gick vi hem vilket var ganska trevligt. När det är snö kan jag inte hålla mig ifrån att LEKA!! hehe, måste gå i den djupaste snön göra änglar lite här och var och kulle bytter och lite handvolter:P hehe.

La mig ner och bara tittade upp, de är så mysigt när det är kallt ute och man ligger i sin varma vinterjacka och tittar upp mot himlen. Så mycket tankar då. Sen kom vi hem i alla fall och sedan dess har jag studerat på tränings läran som jag har prov på i morgon. Har ätit tonfisk sallad också. Tack mamma för midagen :D

ska fortsätta studera nu har mycket att plugga. skulle bara titta lite saker. hare<3


Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: grejjer är den att jag kmr inte med, jag klipper inte bort mig men men, kanske ngn dag :D

2007-11-14 @ 20:04:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: alx

vad ska du inte skriva att ni träffa mig på bussen o att du stod o skrev hejdlöst på mig efterni hade hoppat av vid tyggrottaan ;)

2007-11-15 @ 23:05:19
URL: http://menalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0