Slasskig Lördag

God morgon god morgon, har alla sovit gott? Idag vaknade jag och Andrea av ett "Good morgon good morgon, frukosten är på g" Gissa vad som väntade.... Crépes mumsigt, Guci hadde stått och gjort det till oss.  Tryckte i mig hela 2 och en halv. "Oj va mycket" tänker ni va? haha men de va massa Nutella och glass på också;) självklart ett las mjölk också.


Det känns något deprimerande med slask idag, känner ni inte samma? Visst de va en specel kännsla att snön kom igår, men slask är ju inte de vi vill ha. Ska det vara snö så ska det vara i överflöd så att jag kan springa ut och göra avbildningar av ÄNGLAR:D hehe de ska vara pudrig vit snö. Lite himelskt. Men de lär du ju inte bli här i Stockholm med alla avgaser och så.

Jag var uppe i hemavan för några år sedan och där vare så mycket snö att vi knappt fick upp dörren. Jag sprang ut och gjorde en grota med morfar som vi sedan tände ljus i. Och när vi satt och åt middag sen så lös den så fint precis utanför fönstret, minst sagt himelskt;)

Dett blir dagens kläder. Sorry för kvaliten, någon kunde inte hålla kameran still hehe ;)




Kommentarer
Postat av: ANDREA

Crépes va riktigt mumsigt ;)

2007-11-03 @ 15:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0