silver tee och hårt bröd, rena fängelset.

Good morgon, de är så irriterande att jag inte fick sova igår när jag ville vara duktig och allt. jag är ganska pigg i mitt huvud men kroppen hänger inte riktigt med. Får se hur dagen blir, om jag orkar åka in till city eller inte, men jag hoppas på det och jag hoppas på att någon vill förlja med när jag handlar julklappar och tittar på jackor. Men sedan när jag ska sätta mig och plugga så klarar jag mig själv:).....

Fick förästen ett "jobb" igår. pappa ringde och sade att han behövde hjälp med att sy upp gardiner till hans lokal. Visst sa jag men höjde lite på piset. De är bra med lite extra pengar så här till jul:)

Sen har jag kommit att tänka på en bra sak, mitt studie bedrag kommer inte komma den 20:de i december. visst är det jobbigt för att vi ungdomar som väntar på pengarna vid den tiden för att köpa julklappar inte kan göra det. Men tänk så här. ... vi får extra julklapps pengar för att köpa oss något fint till oss själva... hehe bra va??

Sitter här och äter knäcke bröd och silver tee(Varmt vatten, mjölk och honung), värsta fängelset ha? Haha. Bussen går om 45 min men idag får jag åka själv då Anna ska till sjukhuset och titta värden"/... Jaja då kan jag plugga lite, läsa i tidningen eller sova lite. får se hur trött jag blir på bussen.
Jag har verkligen fått upp smaken för te!...

See you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0