SÄLSKAPS SJUKA?

Kul att de är så många som hittat hit redan, första dagen och allt. Men sen vet jag ju inte om de är gammla eller nya folk. Men kul ändå. De e klart mycket mindre folk en förut i min gammla blogg men de är väl inte så konstigt?

Sitter här och väntar på sex and the city som jag inte sätt på hela veckan eftersom jag inte varit hemma något nu när de är lov. De är är första dagen på 5 dagar jag är hemma själv. Känns lite tomt. Jag gillar att somna med någon och vakna upp med den på morgonen. De är inte roligt att vara själv. Vissa tror att jag har.... vad heter de nu då .. ? hmm hä SÄLSKAPS SJUKA nej jag vet inte men ni fattar.  Jaja jag tycker inte att de är något fel med det bara jag är glad och nöjd :D eller? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0